Scouts en Gidsen Vuurtorengroep Zelzate

Trooper Bot

Ken je dat gevoel?

Je hebt een reis geboekt, een aankoop gedaan of besteld bij Collect & Go en dan denk je 'Damned, weeral vergeten langs de Trooper pagina van ScoutsZelzate te passeren.'

Daarom heeft trooper een robot ontwikkeld die je hierbij kan helpen. Je kan op je PC of laptop een tooltje installeren dat aangeeft welke webshops in het trooper aanbod zitten én jou met 1 klik aanmeldt.

Browser? Add-on? Plug-in? HuH?

Het klink ingewikkelder dan het is, klik hieronder op het icoontje van jou browser en volg de instructies, we hebben ook een filmpje gemaakt, het duurt letterlijk maar 1 minuut.

PS: Als je niet weet wat een browser is: kijk in de taakbalk onderaan je scherm. Als je daar één van onderstaande icoontjes ziet staan weet je welke jij gebruikt :-)

Coolblue houdt jammergenoeg niet van de TrooperBot, dus als je daar gaat shoppen moet je altijd manueel aanmelden 😞 Maar dat is eigenlijk ook niet moeilijk.